Customer Experience

In een tijdperk van massale digitale communicatiemogelijkheden gaat de kunst van sterke ‘persoonlijke communicatie’ steeds meer achteruit. Nochtans zijn het net deze vaardigheden die zorgen voor tevreden klanten. In deze opleiding leggen we de focus op het optimaliseren van de fysieke touchpoints in de customer journey om te streven naar een optimale ‘Customer Experience’! 

Doel:

1. Customer Experience optimaliseren
2. Klantentevredenheid verhogen
3. Zelfkennis en persoonlijke communicatievaardigheden verbeteren
4. Presentatievaardigheden verbeteren
5. Commerciële resultaten verbeteren
6. Beter wapenen tov concurrenten
7. Beter communiceren binnen je team

Programma:

1. Coöperatief communiceren
2. Kameleoncommunicatie voor elk type klant
3. Zelfanalyse op basis van kernkwaliteiten en karaktereigenschappen
4. Actief leren luisteren
5. Taakverdeling binnen teams afstemmen met focus op synergie door complementaire krachten te bundelen, vaardigheden te optimaliseren en irritaties te voorkomen
6. Optimalisatie fysieke touchpoints ‘customer journey’ op maat van jouw bedrijf

Wil je graag eens kennismaken?

Laat je gegevens na en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek!

Tot binnenkort!

Locaties en data

We organiseren onze opleidingen op maat van jouw bedrijf. Datum en locatie kunnen in onderling overleg afgestemd worden. Qua locatie kunnen we onze opleidingen ofwel intern organiseren, ofwel op een externe locatie, waarbij we de volledige praktische organisatie ter hand nemen.

Loading

Pin It on Pinterest

X