Marketing

Investeren in je marketing resulteert rechtstreeks in meer omzet en kwalitatiever clienteel.

Door te investeren in meer naambekendheid en ervoor te zorgen dat je bedrijfsnaam een echt ‘merk’ wordt, draai je de commerciële rollen om, vergemakkelijk je de prospectie van je salesteam en vinden steeds meer klanten zelf hun weg naar je bedrijf.

Dit dagseminar biedt nieuwe inzichten over de marketing van je bedrijf, gekoppeld aan de nodige praktijkoefeningen om effectief verbetering te bewerkstelligen.

Thema’s:

  • Leer de identiteit van je onderneming bepalen. 
  • Wat is een SWOT-analyse en hoe kan je jezelf en/of je bedrijf specialiseren in de sterktes?
  • Ken je je potentieel en meest rendabel clienteel? Is je marketingstrategie hier op afgestemd?
  • Ken je je concurrentie? Waar ben je anders en beter dan je concurrenten?
  • Welke marketing is er vandaag aanwezig in je onderneming? Evalueer en stuur bij waar nodig.
  • Motiveer klanten en medewerkers door een gevoelsmatige communicatiestrategie te installeren gebaseerd op ‘waarom’ je doet wat je doet ipv ‘wat’ je aanbiedt. Emoties staan rechtstreeks in verhouding met koopgedrag.
  • Hoe kan je van je bedrijf / product een echt ‘merk’ maken? Welke zijn de criteria die gegarandeerd een hype teweeg brengen?
  • Is je bedrijf mee met de nieuwste trends van online en offline marketing?
  • Wat is influencers marketing? En welke impact kan dit op jouw bedrijf hebben?
  • Welke initiatieven onderneem je zelf als bedrijfsleider of onderneemt je bedrijf om een echt rendabel netwerk uit bouwen? 

Kalender

Dit seminar bijwonen? Hieronder vind je de data van onze volgende seminars

Potentiële locaties voor dit seminar:

Inschrijven of meer info over 'Marketing'?

15 + 11 =

Pin It on Pinterest

X